marique.reismee.nl

Ga naar China!!!

Wouw, het gaat dan echt gebeuren!! Ga panda's in het echt zien!

Tongue out
Echt helemaal super.

7 maart had ik de knoop officieel doorgehakt, ik wil van de zomer naar China om in een pandareservaat te gaan werken. Alle aanmeldingsformulieren op de post gedaan en afwachten maar. Nou lang wachten was het zeker niet, de volgende dag kreeg ik al te horen dat er plek was en dat ik mijn vliegticket kon gaan regelen!!! Had dus echt niet verwacht dat het zo snel zou gaan! Het was dus zeker, ga van de zomer 1 week Chengdu verkennen tijdens de Culture Explor Weeken daarna 3 weken naar het Bifengxi Panda Reserve.

Meteen een volledige verzekering afgesloten en gaan kijken naar een vliegticket. Pap had een goede gevonden maar kon niet via de site geboekt wordendus heeft hij de volgende dag voor me gebeld... en het is gelukt!! Binnen 2 dagen is het gewoon al bijna helemaal rond!!

Reacties

Reacties

Manouk (mede-pandavrijwilliger)

Hallo Marique,
Misschien is het een beetje raar voor je dat je nu ineens bericht krijgt van iemand die je niet eens kent.:P
Maar ik vond het leuk om te zien dat er nog meer belangstellenden zijn voor het pandaprogramma (:
Het gaat zeker allemaal heel snel!
Ik heb zojuist ook een vliegticket gekocht voor 6 mei om met dan die maandag te beginnen met de culturele week. Weet je al wanneer je gaat?
Met vriendelijke groet,
Manouk

Marique

Hey Manouk,
Juist super leuk dat je reageert!! Echt leuk joh, je gaat gewoon al over een paar weken!:D Spannend! Heb je ook een reismee? Want lijkt me echt super om je verhalen al te lezen. Ga pas 23 juli dus duurt nog wel even.. maar ben al aan het aftellen:P Lijkt me echt leuk als je me op de hoogte houdt van al je avonturen:)
Groetjes Marique

Manouk

Nog een week voor mij! Aah!
Ben je al bezig met het regelen van een visum? Dat was voor mij namelijk echt een gedoe.. helemaal naar Den Haag reizen, om vervolgens in een rij te staan waarvan je het einde niet ziet haha.
Maarr ik hoorde dat ze het nu al anders gaan regelen.
Ik hoop dat we een beetje een goede internetverbinding hebben in Bifenxia! Mijn reismee is: pandamuts.reismee.nl xD
Als je vragen hebt, kan je me gerust mailen ofzo!
Manouk

Sophia

heey lieve marique

leuk dat je dit gaat doen..
wens je heel veel succes zaterdag als je gaat...
hoop snel weer iets van je te horen..
en succes met alles..

X Sophia je collegatje die je nu al mist:(

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active