marique.reismee.nl

Anders gelopen dan verwacht.....

Hey hey,

Hier een berichtje vanuit Nederland. Jah uit Nederland. Het is allemaal wat anders gelopen dan ik had verwacht maar ben eerder teruggekomen. Zijn een aantal redenen geweest waardoor ik mijn verblijf in China met 2 weken heb ingekort. De kamer in de panda base, alle insecten daar, heb me in China toch ook best eenzaam gevoeld daar en nog wat andere redenen. Gelukkig kon mijn ticket worden omgezet (nog wel een heel gedoe gehad op het vliegveld) en kon in eerder naar huis vliegen. Ondanks dat ik eerder ben teruggekomen kijk ik op een mooie tijd terug in China en heb ik er geen spijt van gehad. De panda's zijn geweldig en ze hebben een speciaal plekje in mijn hart gekregen. Zoals ze bewegen, hun prachtige ogen, hun manier van doen, echt geweldig!! De week in Chengdu was ook heel leuk, heb hele mooie dingen gezien en China beleefd. Mijn wens om panda's in het echt te zien is uitgekomen (heb ze zelfs gevoerd en aangeraakt!!!), ben in mijn eentje naar de andere kant van de wereld gegaan en heb heel veel geleerd in de afgelopen 2 weken. 4 weken was alleen te lang voor mij en ben dan ook heel blij dat ik weer in Nederland ben. China is een land apart en zoals het daar gaat kan je nergens anders in Europa vinden.

Kortom het was een hele ervaring!!

Reacties

Reacties

Corinda

Meis! Dat is inderdaad anders dan gepland!
Maar goed dat je aan jezelf hebt gedacht!

Je hebt in ieder geval mooie herinneringen!;)

Liefs, Corinda

margriet

dat is inderdaad anders dan verwacht
jammer hoor! maar goed wel fijn dat je toch terug kijkt op een mooie tijd en fijn dat je dan evengoed eerder terug kunt.
spreken elkaar snel en dan moet ik alle verhalen over de enge spinnen maar eens horen!

Suzanne

Hey meid! Leuk dat je het toch nog leuk heb gehad! Zullen we snel iets afspreken om even bij te praten? Liefs!

Lisa

Wat jammer dat het helaas niet zo is gegaan als je had verwacht, maar toch fijn dat je nog 2 leuke weken hebt gehad!

Mila

Lieverd, wat een verrassing! Toch maar mee naar mimizan dan? :D ik ben 20 augustus weer in nederland, zullen we dan afspreken? Dan wil ik alle verhalen horen! Dikke kus! Mila

Ilona

Hee lieve marique!
Kan ik eindelijk je weblog lezen vanuit Nepal (kreeg hele tijd geen verbinding) lees ik dit.. Ik vind het heel erg knap van je dat je het avontuur bent aangegaan. Misschien niet helemaal zoals gepland, maar dit neemt niemand je meer af!
Ik wil snel verhalen uitwisselen in Nederland!!
Liefs xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active