marique.reismee.nl

Panda base

Hey allemaal,

Hier even een korte update;)

Ben op dit moment in het reservaat!! Vanmorgen om half 8 de bus genomen en na een bij elkaar 3uur durende rit zijn we er aangekomen. Zijn meteen naar het volunteershouse gegaan en hebben een kamer toegewezen gekregen. Ok, de kamer is echt bagger:( Zitten enorme vochtplekken op de muren, gat in het plafond, alles is oud en kapot en we hebben maar 1lichtje wat het doet. Dat met de spinverhalen en alle andere stories wordt het nog heel interessant. Zit in het informatiecentrum en ben aan het wachten tot ik mijn werkkleding en mijn panda(keeper) ga ontmoeten. Heb nog geen panda gezien maar als het goed is komt dat dus straks! Spannend!!!

Verder heb ik nog 3 andere vrijwilligers ontmoet, een nederlandse tweeling ook 21 en een amerikaans meisje. Zijn heel aardig alleen heel jammer dat ze allemaal vrijdag weggaan. Moet even kijken wie er voor in de plaats komen.

Ben heel verkouden (krijg je van al je eten delen) en voel me niet heel sterk. Hoop dat ik vanavond beetje kan slapen en alle gedachten over spinnen uit mijn hoofd kan zetten, wordt nog een hele opgave;)

Als ik de kans krijg dan zet ik er morgen de eerste pandafoto's op, moet ze dan wel gezien hebben:P!!

maar moet gaan want de rondleiding gaat beginnen!

xxxx

Reacties

Reacties

jean rene

We blijven het volgen. Als het echt te gek is dan neem ik contact op met Travel Active. Zij zijn ook verantwoordelijk voor diegenen die ze uitsturen en moeten ook zorgen dat de omstandigheden redelijk zijn.

sophia ( je liefste collega)

heey
hoop dat je leuke mensen terug krijgt..
gaat wel lukken je bent een lieve en geweldige meid..
en goed eten en niet aan die spinnen denken.. als je het niet geweten had had je ook gewoon geslapen.. :P
mis je wel een beetje hier..
geniet er nog lekker van en ik zie je over 3 weken weer op het werk en wil dan alle verhalen in het echt horen want dat is natuurlijk veel leuker..

succes en een dikke kus en knuffel..
XX

Jeanette

Hou je taai! Als je maar moe genoeg bent moet het slapen lukken. Hopelijk ontmoet je leuke mensen. Dat scheelt. Op naar de panda's morgen... daar kom je tenslotte voor! Kus vanuit Lake Superior. Jeanette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active